ОСОБЛИВОСТІ ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО ЧЕРЕЗ ПРЕДСТАВНИКА!
Створено: 2025-05-14 15:43:38Оновлено: 2025-05-14 15:47:55
Державна реєстрація прав на нерухоме майно в Україні є обов’язковою процедурою для набуття, зміни або припинення прав власності та інших речових прав на нерухомість. Чинне законодавство передбачає можливість здійснення цієї процедури як особисто заявником, так і через уповноваженого представника. Трапляються ситуації, коли криворіжець не може самостійно звернутись за отриманням реєстраційних послуг, особливо у воєнний час. В такому випадку від його імені під час державної реєстрації діє представник.
Для реєстрації прав на нерухомість через представника потрібно подати:
⁕ Документ, що посвідчує особу представника (паспорт громадянина України або інший документ, що підтверджує особу);
⁕ Документ, який підтверджує повноваження представника (нотаріально засвідчена довіреність, рішення суду, що набрало законної сили);
⁕ Документи, що підтверджують підставу виникнення права (договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності тощо);
⁕ Документ про сплату або звільнення від сплати адміністративного збору власника майна.
Для державної реєстрації прав на нерухоме майно через представника слід звернутися до Центру адміністративних послуг «Віза» («Центр Дії») або до його територіальних підрозділів, за попереднім записом:
Або до:
Будь-якого іншого суб’єкта державної реєстрації
приватного або державного нотаріуса:
Дніпропетровської області http://psjust.gov.ua
Нотаріат/ Дніпропетровська область
БУДЬТЕ ОБІЗНАНІ! МИ ПРАЦЮЄМО ДЛЯ ВАС!
14 травня 2025