Контакт-центр 1520
Створено: 2025-04-23 15:59:24Оновлено: 2025-04-23 16:06:01
З метою ефективної співпраці, виявлення та вирішення проблемних питань мешканців міста у Контакт-центрі 1520 виконкому Криворізької міської ради проводяться особисті консультації мешканців у форматі «онлайн-прийомів».
Протягом тижня у заплановані дати відбулися 3 онлайн-прийоми з очільниками департаментів та управлінь виконкому міської ради.
2 1 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
Мешканці, які записалися на онлайн-прийом, цікавилися щодо:
- можливості встановлення зупиночного павільйону на зупинці громадського транспорту «Онкодиспансер»;
- організації пасажирських перевезень у поминальний день;
- умов пільгового проїзду у маршрутних таксі;
- корегування графіків руху маршрутних таксі.
2 2 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провів
Під час спілкування мешканцям надані роз’яснення щодо:
- порядку відновлення благоустрою на території міста після виконання ремонтних робіт підприємствами;
- виконання прибирань загальних зелених зон та тротуарів вздовж житлових будинків тощо.
2 3 / 0 4 / 2 0 2 5 онлайн-прийом провела
При спілкуванні з посадовицею мешканці запитували щодо:
- підтоплення домоволодінь внаслідок підвищення рівня ґрунтових вод;
- негативного впливу виробничої діяльності промислових підприємств на стан повітря;
- ліквідації витоку промислових стоків поруч з житловими будинками тощо.
У підсумку, упродовж тижня фахівцями розглянуто та опрацьовано 14 «викликів», за якими мешканці отримали фахові роз’яснення.
23 квітня 2025